Praktisk info

Med mindre det blir utflukt til Asker, Oslo, osv. leveres barna på vårt faste lokale på Nedre Sem. Der ifra går vi ofte samlet, enten til Tangen, eller ut på tur.

Åpningstider

Vi holder åpent fra 07:45 til 16:45, mandag til fredag, inklusiv høst- og vinterferie.

Vi er stengt følgende dager: juleferien, påskeferien, 4 uker sommerferien og alle offentlige hellig- og høytidsdager.

I tillegg blir det fem planleggingsdager i året.

Barnehageåret begynner 1.august.

Foreldrebetaling

Betaling for opphold i barnehagen er fra 01. august 2022, kr. 3.000,- pr måned (11 måneder i året).

Betaling for kost er kr. 325,- pr måned (11 måneder i året).

Det er ingen andre avgifter, for eksempel for turer.

Det betales et depositum lik en måneds betalingssats, dvs. kr. 3.325,-.

Mat

Mat serveres tre ganger i uken. Vi baker vårt eget brød, og serverer varm mat 1 dag i uken. Vi har fokus på kortreist og lokale produkter.

I tillegg til lunsj er det et liten måltid på formiddagen/ samlingsstund og frukt og grønnsaker på ettermiddagen/ eventyrstund.

Barna er med på baking, matlaging og dyrking i kjøkkenhagen.

Fra våre frukttrær og bærbusker på Nedre Sem og Tangen får vi masse epler, plommer, bringebær, solbær og rips.